Perlawanan JDT vs Bangkok Glass FC, AFC 2015


Johor Darul Ta'zim (JDT) akan menentang Bangkok Glass FC di Stadium Thanyaburi malam ini bagi melayakkan mereka ke pusingan ketiga. Jika JDT menang pada malam ini mereka akan bertemu kelab dari China iaitu Beijing Guoan sebelum memasuki peringkat kumpulan ACL 2015.  JDT sebelum ini telah menewaskan juara Liga India 2014, Bengaluru FC 2-1 di Stadium Larkin, Johor Bahru. 

Kemenangan pertama ini diharapkan menjadi tekad dan misi pasukan menjadi wakil pertama Malaysia melayakkan ke kejohanan Liga Juara-Juara Asia (ACL). Kecederaan ayam tambatan JDT, Luciano Figueroa yang telah pulih diharapkan dapat merobek pertahanan lawan. Gandingan Junior Eldstal dan Marcos Antonio dilihat cukup serasi bersama Safiq Rahim yang diberikan kepercayaan jurulatih JDT Bojan Hodak bagi mengawal jentera bahagian tengan pasukan.

Tarikh : 10.02.2015
Masa  : 8.00 malam
Lokasi : Stadium Leo, Pathum Thani Thailand



Untuk makluman, siaran langsung perlawanan ini tidak dapat ditayangkan dimana-mana stesen tv Malaysia, hanya di Astro FOX sahaja.  Moga 'LUASKAN KUASAMU JOHOR'.

LIVE STREAMING


Bangkok Glass FC VS JDT 10 Februari 2015 live streaming LINK 1 –> (LINK)


Perlawanan JDT vs Bangkok Glass FC, AFC 2015 Perlawanan JDT vs Bangkok Glass FC, AFC 2015 Reviewed by Unknown on 13:21 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.