Hilangkan Rasa Takut, rela dikebumikan HIDUP-HIDUP, sememangnya fakta mereka rela ditanam hidup-hidup amat MENGEJUTKAN!!!



Yang namanya kematian pasti akan datang dan dialami oleh semua benda hidup di Dunia termasuk juga manusia. Setiap orang pasti berbeza dalam situasi kematian ini, ada yang kata saja akan cerita mati, pastikan rasa takut. Tapi sepertinya ada cara untuk menghilangkan rasa takut akan kematian seperti warga rusia ini.
Dikutip dari indozone, Warga Rusia di Ibu Kota Moscow banyak yang melakukan perkara  unik demi mengatasi rasa takut terutama takut akan kematian iaitu dengan menanam diri hidup-hidup.Dikutip dari the Daily Mail, Sabtu (3/9), di media sosial kini muncul iklan yang menawarkan perkhidmatan menanam diri. Menurut Sergey Volkov, salah satu orang yang menawarkan perkhidmatan itu, dengan menanam diri maka boleh mengatasi ketakutan akan kematian.
Bagi anda yang ingin tahu dan ingin mencuba, hanya dikenakan SEBANYAK RM 200. Tapi tenang saja, kamu tidak akan benar-benar meninggal. Mereka yang ditanam diberi paip panjang yang dipasang di mulut untuk mereka bernafas.
Namun beberapa orang termasuk polis bimbang keselamatan dan kebenaran cara untuk mengatasi ketakutan itu. Kerana, Volkov bukan seorang ahli atau doktor dan tidak punya izin ntuk membuka amalan itu. Nah .. berminat untuk mencuba?
Hilangkan Rasa Takut, rela dikebumikan HIDUP-HIDUP, sememangnya fakta mereka rela ditanam hidup-hidup amat MENGEJUTKAN!!! Hilangkan Rasa Takut, rela dikebumikan HIDUP-HIDUP, sememangnya fakta mereka rela ditanam hidup-hidup amat MENGEJUTKAN!!! Reviewed by Unknown on 08:11 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.