Mengejutkan!!! ....Pelik seorang lelaki makan 40 pisau tajam untuk menikmati rasanya makan logam


Bilah pisau diperbuat daripada besi telah dikeluarkan dari perut manusia oleh pakar bedah selepas mengadu sakit perut, seorang lelaki mengaku makan lebih daripada 40 pisau telah TERSELAMAT terhadap semua kemungkinan.




Beliau telah dibawa ke hospital di mana sepasukan pakar bedah dikeluarkan bilah dari perut selepas dia mengadu sakit.


Lelaki yang bekerja sebagai pegawai polis itu, makan peralatan yang dibuat daripada besi lebih dua bulan selepas rasa bagaimana rasanya makan untuk logam.

Bercakap kepada Times of India, selepas prosedur, beliau hanya berkata: "Saya rasa seperti pisau makan dan saya makan mereka”


Dr Jatinder Malhotra, pengarah urusan di Hospital Korporat di Amritsar berkata ia adalah 'bukan kes biasa' dan pesakit adalah stabil selepas pembedahan.









An-ray x telah digunakan untuk mengenal pasti apa yang ada dalam perut lelaki itu tetapi mereka masih terkejut apabila mengeluarkan lebih daripada 40 keping besi.


Seorang pesakit Pica membangunkan selera untuk bahan-bahan yang sebahagian besarnya tidak berkhasiat, dengan mereka yang tertarik dengan logam digambarkan sebagai mempunyai metallophagia.
Mengejutkan!!! ....Pelik seorang lelaki makan 40 pisau tajam untuk menikmati rasanya makan logam Mengejutkan!!! ....Pelik seorang lelaki makan 40 pisau tajam untuk menikmati rasanya makan logam Reviewed by ZULKARNAIN on 09:52 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.