MISTERI ketulan besar berbau BUSUK di dalam rahim TERKELUAR selepas di ruqyah... Kenapa ianya terjadi? Ada unsur khianat dan sihir disebabkan....

Siapa yang tidak terkejut apabila mendapati ketulan besar yang berbau busuk selama ini 'hinggap' di dalam rahim akhirnya keluar selepas membuat rawatan ruqyah. 



Itulah yang dialami oleh seorang pesakit wanita yang dikatakan sangat sukar hamil meskipun telah mencuba selama 5 tahun. 

Perkongsian yang dibuat oleh seorang pakar perubatan Islam bernama Zaihan Johari itu, ternyata membuatkan ramai netizen yang terkejut dan dalam masa yang sama berminat untuk mencuba rawatan berbentuk alternatif ini. 

Kata Zaihan, wanita itu telah berubat secara moden di hospital, namun tiada apa-apa penyakit yang dapat dikesan di dalam badannya. 
MISTERI ketulan besar berbau BUSUK di dalam rahim TERKELUAR selepas di ruqyah... Kenapa ianya terjadi? Ada unsur khianat dan sihir disebabkan.... MISTERI ketulan besar berbau BUSUK di dalam rahim TERKELUAR selepas di ruqyah... Kenapa ianya terjadi?  Ada unsur khianat dan sihir disebabkan.... Reviewed by ZULKARNAIN on 12:22 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.