TERKINI!!.. Inilah Doktor Pembunuh Terkejam dan Tergila di India, Sudah Bunuh 5 Wanita dan Satu Lelaki, Mayatnya Dikubur dalam Rumah

Polis menangkap seorang doktor homeopati.Pasalnya, doktor bernama Santosh Pol itu didakwa membunuh pekerja Anganwadi bernama Mangal Jedhe dan lima orang lain.
Tubuh mereka lalu ditanam dalam rumah doktor kejam itu.



"Doktor mengaku telah membunuh lima wanita dan seorang lelaki sejak 2003 lalu," kata seorang polis.Media tempatan melaporkan Jedhe hilang dalam perjalanan menuju Pune, Maharashtra, India.

Mangsa hendak menemui anak perempuanya.Polis kemudian menyiasat panggilan telefon terakhirnya, ternyata ianya terarah kepada  Dr Pol. Sumber-sumber polis berkata bahawa semasa disoal siasat, Dr Pol mengaku menculik dan membunuh Jedhe dengan memberi ubat yang berlebihan.

Polis berkata mereka juga menangkap seorang jururawat yang bekerja kepada Dr Pol.
"Kami juga menemui empat mayat dalam rumah nya. Kini mayat mangsa akan menjalani ujian DNA, "katanya. Motif pembunuhan belum diketahui.
TERKINI!!.. Inilah Doktor Pembunuh Terkejam dan Tergila di India, Sudah Bunuh 5 Wanita dan Satu Lelaki, Mayatnya Dikubur dalam Rumah TERKINI!!.. Inilah Doktor Pembunuh Terkejam dan Tergila di India, Sudah Bunuh 5 Wanita dan Satu Lelaki, Mayatnya Dikubur dalam Rumah Reviewed by Unknown on 14:50 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.